قانون جذب

تجربيات من در زندگي

قانون جذب

۷ بازديد
قانون جذب چیست؟ اگر شماهم در قرن 21 سال 2022 در کره ی زمین زندگی میکنید بی شک نام این قانون به گوشتان خورده و در مورد آن چیزهایی شنیده اید. حتی اگر حوصله نداشته باشید تمام فیلم راز ببینید به هر حال بخش هایی از آن را دیده اید. اگر میگویید چیزی قانون جذب نمیدانید لابد از مریخ آمده اید. اما این قانون چطور کار میکند؟ چطور مورد استفاده قرار میگیرد و چطور موجب خلق نتایج زندگیمان میشود یا بهتر بگوید چطور قانون جذب برای برخی جواب میدهد و برای برخی دیگر نه؟ با اینکه بی شک هر دو نفر میدانند، قانون جذب چزیست؟ فرکانس و ارتعاش ها در این قانون چه نقشی دارند ؟ مدارها یعنی چه و چطور میتوان مداری را تغییر داد قانون جذب را چطور به نفع خودمان بکار ببندیم؟

قانون جذب به زبان ساده میگوید تو ای بشر به هرچیزی که فکر کنی به همان چیز میرسی؟ کاری هم نداریم که افکارت مثبت است یا منفی؟ چیزهای که به آنها فکر میکنی را دوست داری یا از آنها بیزاری اینهاهیچ کدام مهم نیست. قانون جذب تو را به چیزی میرساند که به آن فکر میکنی. اگر میخواهی به چیز دیگری برسی پس به آن فکر نکن. قانون جذب میگوید اگر به فقز درون اجتماع خیره شده و تمرکز کنی یکی از همان آدم های فقیر میشوی یا اگر هم اینطور نشود دخل و خرجت با زحمت زیادی باهم جور در می آید. اما بر اساس همین قانون جذب اگر به این فکر کنی که ثروت این جهان بی انتها است، آن وقت است که از درودیوار بر روی سرت پول میریزد.

آیا میتوان از قانون جذب نتیجه ی عکس هم گرفت؟ بله کاری ندارد که ؟ اگر هوشیار نباشید و از قدرت ذهنتان همان چیزی که موجب شده شما اشرف مخلوقات شوید استفاده نکنید، قانون جذب نه تنها سودی برایتان ندارد، بلکه به ضررتان نیز تمام میشود. میخواهید امتحان کنید؟ هشدار میدهم که این کار را نکنید چون زندگیتان تیره و تار میشود اما اگر همچنان مصر هستید قانون جذب را تست کنید، کافیست وقت خود را با اخبار منفی در شبکه های اجتماعی، افراد منفی باف و ناله کن سپری کنید و زمان خود صرف فکر کردن به چیزهایی کنید که دوست ندارید. آن وقت است که خواهید دید، قانون جذب چه بلایی بر سرتان می آورد

چرا برخی از افراد از قانون جذب جواب نمیگیرند؟ پرتکرار ترین سوالی که همیشه در مورد قانون جذب شنیده ام این است که پس اگر استفاده و به کار گیری این قانون انقدر ساده چرا عده ای از قانون جذب جواب میگیرند و عده ای دیگر با اینکه تمام کارها و تمرین ها را انجام میدهند، بازهم از آن جواب نمیگیرند؟ راستش را بخواهید، علت آنداشتن افکار منفی در ضمیر ناخودآگاهتان است. یعنی شما در ته اعماق وجودتان مقاومت ذهنی دارید و همین امر موجب میشود کلیه تمرین های قانون جذب برایتان در حد یک نوشته یا کلام ساده باقی بمان و به باورتان تبدیل نشود. اگر به افکار مثبتی که سعی میکنید بر روی آنها تمرکز داشته باشید باور نداشته باشید، نه تنها قانون جذب بلکه هیچ قانون در جهان کاری از پیش نمیبرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.